Transport si retururi

Natasa Boutique (natasaboutique.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Curier Livrare in 2 - 4 zile lucratoare, cost estimativ 23 RON

RETURNAREA PRODUSELOR

  • Produsele achizitionate de pe site - ul natasaboutique.ro pot fi returnate in termen de 10 zile de la receptionarea comenzii.
  • Pentru returnare va rugam sa ne contactati telefonic la 0772128578 sau prin email la natasaboutique@gmail.com

         


Cheltuielile cu returnarea/reexpedierea produselor vor fi suportate de cumparator, inafara cazului in care acestea prezintă defect din fabrica.

• Returnarea se va face in ambalajul original, fara semne de purtare, uzura sau modificari fizice (eticheta rupta/lipsa , lovituri, zgarieturi etc ).

• In cazul returnarii produselor care nu corespund dimensional cerintelor dumneavoastra aveti posibilitatea de a inlocui produsul cu marimea potrivita in masura in care acesta este disponibil.


• In cazul in care doreste restituirea banilor, cumparatorul va suporta, de asemenea, taxa de expediere, avand posibilitatea sa returneze produsele prin intermediul oricarei firme de curierat.

• Rambursarea contravalorii produsului se va realiza doar dupa primirea coletului si verificarea continutului acestuia. Nu acceptam colete trimise prin Posta Romana.

• Returnarea contravalorii produsului se va face de catre magazinul nostru prin Virament bancar in contul clientului (tranzactia se proceseaza in maxim 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor returnate).

• Nu acceptam colete cu plata Cash ramburs. Nu avem posibilitate din motive de ordin tehnic și legal sa acceptam un astfel de colet. Trebuie sa platim storno din contul firmei pentru a se regasi in contabilitate.

• Daca produsul prezinta defecte, plata transportului returului este suportat de catre noi. In cazul acesta, pentru mai multe detalii, va rugam sa luati legatura cu noi la numarul de telefon indicat pe site.

• Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.

Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client